nu

Ligger i sängen och försöker bli trött.
 
Har slutat röka och snusar nu istället.
 
Det känns väldigt bra faktiskt.
 
Kändes som jag var värd ca 0 för ett tag sen.
 
Börjar kännas bättre, behövde ta en paus och fokusera på plugg samt prioritera mig och mitt mående.
 
Pappa är fantastisk. Han har varit så bra på att hjälpa med mina studier.
 
Jag är rastlös. Vill bli trött.
 
Imorgon ska jag repetera mina redovisningsuppgifter och sedan ha muntlig redovisning via Skype.
 
Det känns lite läskigt.
 
Slutprovet jag skrev igår gör även det.
 
Hann inte med fyra uppgifter, viktiga också. Hoppas jag får göra omprov på dem.
 
Historie-kursen har börjat, har mycket att göra denna helg.
 
Vilket faktiskt känns okej, skönt och bra.
 
Känns lugnare, mindre stress, mer tid.
 
Annars så är jag kär, vilket är fantastiskt men samtidigt så otroligt läskigt. 
 
Lär mig hantera det dock, älskar mig själv för det. Det äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0