hej

Funderar på att fota mitt hår, månad för månad för att se skillnad. Tänkte dock klippa någon centimeter snart så kör väl efter det!
 
Tror även jag ska tona det, om jag inte är lycklig ändra något. Right?
 
Hade Skype-redovisning idag, gick väl bra. Typ. Läraren sa inte så mycket och drog stela skämt istället, uppskattade det dock haha.
 
Är helt klar med matte-kursen.
 
Men har så mycket plugg nu, historia. Börjar bli stressad över detta, matte kan jag ändå. Osäker på historian pga längesen jag läste det.
 
Har varit apatisk och tom under kvällen, hatar att dåliga tankar återvänder då.
 
Funderat på att lägga in mig, få ordning på mig själv. Är så trasig. Har rutiner men blir värre, tappar dem och orkar inte bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0