My sexuality is not the most interesting thing about me

Halloj, så jag skippade praktiken förra veckan pga mått piss och dygnet blir då vänt. Känns iaf bättre nu och funderar på att skriva mer om mig - vad jag gör/inköp etc. Var ju längesen det hände, haha.
 
Men iaf, tänkte tipsa om en asbra serie vid namn Orphan Black. Och en borde inte läsa om handlingen innan en ser!!!!!
 
 
Vill inte säga mycket mer än att den äger och huvudpersonen heter Sarah Manning, ovan har vi hennes bror Felix som vi älskar! MYCKET <3.
 
 
Den är speciell och fantastisk och utan störiga män som tar all plats, weo! Två säsonger har kommit (som jag redan sträcksett heh) så ni har mycket att se innan tredje börjar vilket är artonde april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0