hey, what's up? hello

Okej, så vad har hänt? Mitt hår har blivit långt och jag hatälskar det haha, sjukt jobbigt att tvätta det + tar timmar för det att torka helt. Men glad att luggen växer ut!
 
 
Selfie med guest star: en banan.
 
 
Saknar ändå att kunna ha denna frisyr men har ju som en ny favorit nu! Som snart avgår till en latare variant när luggen växer ännu mer haha.
 
 
Hehe oj, varsågod för närbild men hittade ingen som visar bättre.
 
Sen var jag ju till Berlin i någon dag men det blev för mycket för mig, är i någon konstig svacka som kommer och går. Men ska nog höja mina stabiliserande snart! Iallafall så for jag hem, missade dock mitt flyg så fick spendera natten på flygplatsen i Berlin haha...
 
Fast tittade på Mina Två Liv vilket är otroligt bra?? Ann Heberlein är programledare, handlar om personer med diagnosen Bipolär sjukdom. Tycker ändå alla borde se, speciellt om en har Bipolär/lider av annan psykisk ohälsa och typ, alla andra. Tycker serien är väldigt viktig och intressant. HÄR kan ni titta på svt play.
 
 
Ovan har vi Ann Heberlein, som även har skrivit en bok vid namn "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva" som jag tänkt beställa!
 
När jag kom hem, tidigare än planerat fick jag fira Alexandra när hon tog studenten! Så himla stolt över henne, att hon orkat. Så duktig <3!
 
 
Studentkvällen sen alltså. Förfest med fina människor, sen båten. Drack, rökte, dansade. Sen kastade någon dum person en flaska i mitt huvud.. haha så då blev det till akuten. Hade torkat blod över hela ansiktet/händerna + en slinga i håret men de tejpade bara. Så var lugnt.
 
Dock kommer jag ju få ett blixtärr i pannan haha... Och sen ville jag ju typ tillbaka till båten? Fast blev ju lite sent, så max och sen efterfest - där det fanns en SÅ mysig trädkoja en bit in i skogen. Perfekt blandning av mysig och sunkig.
 
Någon dag efter for jag och min bror, Alexander, till stugan dvs Holmen och hängde med mormor och morfar!
 
 
Är verkligen avslappnande att vara där, på en ö mellan Sverige och Finland, utan el. Läste massvis och spelade kort och åt god mat. Sen kom mamma, Amanda och Alex flickvän Karin till midsommar. Och så får vi inte glömma katterna också!! De jagade mygg och utforskade skogen, trängdes bakom rumpan när vi sov, haha.
 
En vecka med familj, utan el och civilisation är dock lite påfrestande men om det kändes för jobbigt kunde jag iaf fiska! Och smygsnusa lite. Haha och då jag hade batteri på telefonen kunde jag skriva med underbara personer, dock därför mitt batteri tog slut så snabbt pga en var lite svår att sluta skriva med.
 
 
Sen har jag varit mycket med en nyfunnen vän och hans typ clique, haha. Så har faktiskt haft det rätt bra de senaste veckorna!
 
Och fick se Linda Pira!!! Ugh, orkar inte hur snygg, bra, allt hon ääär.
 
 
Haha mm.... och med det sagt så är detta på riktigt den bästa bilden jag lyckades fota.
 
Blev förresten utskriven från praktiken pga svackan och en lång förkylning men är välkommen tillbaka när jag orkar, vilket jag tror är nu. Men är ju så jobbigt att kontakta Arbetsmarknadsförvaltningen och Arbetsförmedlingen och Idérum och ugh.
 
Men jag ska ta tag i det, när jag orkar. Haha.
 
 
Min syster är ju förresten här under sommaren, så vi har haft filmkväll och hängt med farmor och haft det fint!!
 
 
Beställde kläder en natt Josef var förbi. Beställde en otroligt fin svart jacka, med fin luva och allt men.... den har fuskfickor. Sen beställde jag en blommig jacka (mer som en kofta pga noll fickor elr knapp/dragkedja) men gillar den typ ändå, och sen kepsen som jag har på mig ovan! 
 
Tvekar svinmycket på mig i keps, men den är som inte så kepsig ändå? Jag lär väl vänja mig och våga ha den utöver när jag övningskör (vilket jag nu gjort tre gånger!! wow), är hemma eller solar/är på balkongen.
 
 
Avslutar med ännu en selfie, ba för att.
 
Hoppas ni mår bra <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0