We could be immortals

Hejhej, så jag har mått rätt dåligt på sistone. Har iallafall börjat praktik samt närvarat, heja mig! Och det hjälper, har även funnit fenomenet att gå på bio själv + älskar det. Har sett Big Hero 6 två gånger haha, första gången själv och andra med mamsen.
 
Rolig grej: första gången jag såg den var förra fredagen på dagen så var inte så många där. Bara jag och några ungar med föräldrar + vissa utan föräldrar. Och två pojkar bad mig visa/följa till toaletten, vid olika tillfällen. Haha de var verkligen urgulliga och blyga, åh.
 
Hursomhelst så ägde filmen, kanske givet då jag såg den två gånger, och den introducerade mig för Fall out Boy. Som jag nu tycker om?? Lyssnat på deras senaste album om och om igen. Här har ni iaf scenen där Immortals spelas:
 
 
Ooooch då kan jag ju lika gärna slänga in en annan väldigt bra/rolig scen hehe:
 
 
Sen var det ju även en fantastisk kortfilm innan filmen, som dessutom är Oscar-animerad, Feast:
 
 
Annars har jag läst, beställde nya böcker för ett tag sen, har hoppat mellan dem. Köpte bland annat It av Stephen Hawking och läste tills det blev läskigt och började istället läsa Coraline and Other Stories. Som jag snart läst ut, sen tror jag att jag ska försöka läsa It igen! Har så många böcker jag längtar efter att läsa men vill inte överge It när jag ändå fastnade för den, så jag ska minsann kämpa genom rädslan.
 
Annat nytt är att jag klippte lugg + färgade håret, haha går efter "are you happy? > no > change something"-mottot. Först var luggen väldigt jobbig men gillar den mer och mer, och håret växer ju ut blabla. Men voilá:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0