The Animated Heroine

En Youtuber jag hittade för ganska så längesen har nu blivit en av mina favoriter, The Animated Heroine <3. Hon älskar animerade filmer (som yours truly), gör reviews, tre bästa/sämsta animerade filmerna från år osvosv!
 
Den första videon jag såg av henne är denna och jag var fast haha:
 
 
Hennes namn är Dani (tror jag?) och gillar henne verkligen som person och hur hon typ, kan sin sak, när det gäller filmer och hur det bör recenseras! Tex karaktärsutveckling och plot holes.
 
 
Hon har gjort tre bästa och värsta animerade filmerna från 2014 (ovan), 2013 och 2012! Älskar dessa pga hon, som sagt, äger på att recensera (hon är förresten konstutbildad!) och för att jag genom dem har hittat filmer jag inte sett än!!
 
Som första videon, film vs film, finns det flera av. Även dem är väldigt intressanta och älskar när de är om filmer jag gillar/sett pga nya perspektiv!
 
 
 
Och så en review på det:
 
 
Jaaa, hon äger iaf! En del videos får en se på en hemsida vid namn Blip då hon haft problem med copyright, men det funkar ju bra det med. Hennes kanal hittar ni HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0