roselirosa hår

 
Mitt hår är rosa nu och trivs verkligen i det!!! Det är rätt ojämnt och klar rosa på vissa ställen, aprikos på andra och ibland kan det skifta i orange, tror jag, typ? Aja, gör mig ej så mycket.
 
Tänkte iaf ha det såhär (tror jag, kanske färgar det mörkare rosa men ändå fint med aprikos?? och har inte ens duschat det än så kan ju bli jämnare då, tror jag, aja detta blev en lång parentes haha) tills det tvättas ut och vårda det under tiden och sen bleka det igen och seeeeeen vet jag ej, färga rosigare rosa eller turkost! För köpte faktiskt turkos färg också hihi. FÖRRESTEN hur on point är inte mina ögonfransar ovan, har lösögonfransar i ytterkanten och var så länge sen - förut hade jag lösisar mest hela tiden. Har tom målat underfransarna, wow tyckte om det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan vad snyggt! Jag tycker inte heller att det gör någonting att det är lite ojämnt, det brukar ofta vara snyggt ändå (dock så syns det inte på bilden att det är det)

2014-07-30 @ 13:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0