about min svacka

Okej nu får vi detta överstökat!!!
 
Som sagt: svacka, ej varit på praktik, sämst dygnsrytm. Utöver det har min svacka även påverkat min/mitt självkänsla, koncentration, självförtroende och ångest (haft panikattacker under kvällar/nätter).
 
*Triggervarning, kroppsångest (i detta stycke)* Har gått upp i vikt pga olika mediciner som faktiskt hjälpte enormt mycket då(!!) och jag tycker vanligtvis om min kropp lite större. Men just nu, neeeej (= mina matvanor är riktigt dåliga, kan beskrivas som: allt eller inget + obalanserat as hell). Detta är oerhört jobbigt och det blir ännu svårare att gå ut pga är så orolig över hur jag ser ut vilket inte ska spela nÅGON SOM HELST ROLL!!!!!! VIlket leder till att jag även är arg på mig själv pga detta så ja, ugh. 
 
Psykvården suger under sommaren så har ingen utomstående som jag litar på att prata med, har funderat på att lägga in mig några gånger pga mitt mående om kvällarna, som även förvärras pga påfrestande att bo tre pers i liten lägenhet. Åkte förresten till min pappa en natt men där kände jag mig mest tom + saknade mina älsklingskatter.
 
OOH OOH OOH!! Lillkatten heter nu Soki!!!! Och hon är så underbar så underbar, Vilja och Soki kommer verkligen överens vilket gör mig så ajnksvhahnPÖJNÖVBhnscnjkvabh<zc. (Haha vilket inte riktigt hörde hit, äsch.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0