Hårsmycke

Min dygnsrytm har varit rätt knäpp på sistone men de senaste dagarna har det ändå gått hyfsat bra, förutom att jag iband vaknar - tror det är morgon - försöker ta sovmorgon genom att somna om - inser att klockan är typ två (på natten) - kan inte somna om. Brukar då se serie eller liknande men inte idag minsann! Jag har rensat min garderob(!!), alltså även börjat packa! Flyttar nämligen snart in i min alldeles (kanske) egna lägenhet.
 
OCH jag har gjort om ett supertungt örhänge till detta (jag vet inte om det anses otrevligt att bära av vemsom närsom, har försökt googla utan success, någon som vet eller tar illa upp?):
 
 
Sen passade jag på att fota selfies. Enjoy.
 
 
 
 
Sen blev jag uttråkad pga blev inte lika snygg på bild som in real life.
 
Sorry förresten för olik redigering på bilderna (om de stör er) men orkade icket bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0