Yo ho, a pirates life for me

Såå, har ett Pirates-maraton by myself + Vilja Vanilj och vill ba dela med mig av lite screenshots med mina fantastiska kommentarer till.
 
 
<33333333
 
Förresten, när jag var ung och bodde på Björx + hade en tjock/stor tv i mitt rum, såg jag ofta första Pirates-filmen då jag skulle sova. När piraterna blev till skelett första gången gick jag alltid ut från mitt rum och sökte upp min far för lite moraliskt stöd. Blir typ nostalgisk när jag ser den.
 
 
Så, när jag såg detta på bio röck jag till överdrivet mycket - som jag typ alltid gör?? Iaf tycker scenen är komisk. Får dock påminna mig om att det är film och fågeln dog ej.
 
 
Jack, my childhood love. Ooooch scenen fortsätter:
 
 
Na na na-a, I LOVE IT!
 
 
William, I feel you <3!
 
 
 
Tänk er: "GAAAAAaAAAaAAAaAaAA".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0