shake your boov thang

Heeeej!!! Konversation/screenshots och sen klipp från Home, förmodligen/kanske spoilers haha vet ej förmodligen inte så viktiga isåfall. Men läs/kolla ändå pga roligt och gulligt och fint och är ju Jim och Rihanna<3.
 
 
Oh<333 som Jim Parsons gör rösten till och Rihanna rösten till Tip. Vilket äger, älskar Rihanna så mycket. Och JIm är ju så gullig bara som han är, haha och att de nu typ är vänner?? Det är fint, lite roligt också heh.
 
Är iallafall en film jag sett ett antal gånger de två senaste månaderna. Tycker den är underbar och gullig och fin och bra handling och allt det där, tycker även musiken från filmen är väldigt bra och brukar lyssna på Home original soundtrack skivan, eller vad den nu heter, på spotify. Om ni vill lyssna på den kan man klicka hääär.
 
Okej nu ska jag vara jobbig och dela roliga/bra klipp från filmen pga tycker om att göra det heheh. Mycket roligt när Oh får en makeover, gick dock inte att bädda in det enda klippet med det som jag hittade men finns hääääär om någon vill se.
 
 
Hahah alltså uppskattar verkligen denna nedan, då de gör rösterna.
 
 
Den har även en väldig badass scen som jag tänkte lägga upp här men det skulle vara en spoiler som ändå kanske är ganska viktig.. Haha men iallafall, så är den väldigt bra och helt klart värd att se även om man inte skulle vara så mycket för animerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0