Sminkvideo

Sååå, här är min första sminkvideo, detta är hur jag vanligtvis sminkar mig till vardagen. Vill även påpeka att jag inte är en professionell sminkare och gör så som jag tycker funkar för mitt ansikte!

 

Produktlista har ni nedan (dock använder jag ibland samma produkt flera gånger för att fixa eller till något annat men allt står nedan):

 

Garnier 24h moisturising day cream Dry skin
Försvarets hudsalva
Dream matte mousse foundation Ivory + Fawn
MUS Cover all mix
L'oréal True Match puderfoundation Golden ivory
Isadora ögonbrynspenna Light brown
Oriflame ögonbrynsskugga i olika nyanser till ögonbryn (+ som mörk ögonskugga)
MUS Blush Nut (som skuggning kring näsa + som solpuder-aktigt)
MUS ögonpenna Silver soil (mörkbrun) och även Snowflake
Guldig ögonskugga från Oriflame (vet inte namn)
L'oréal Miss Manga mascara

 


Kommentarer
Postat av: melinda

åh så fin!!!!

Svar: Tack, vem är du Melinda? Jag tycker om dig!
mutta.blogg.se

2014-03-19 @ 00:23:54
Postat av: annette.blogg.se

asså waaaAAaah du är så duktig

Svar: Taaack <33
mutta.blogg.se

2014-03-27 @ 17:08:48
URL: http://annette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0