Hur jag mår

Känns som att allt rasar samman, känner mig så ensam även fast jag har människor som älskar mig och som jag älskar. Känner mig bara så "utanför", passar inte in någonstans. Det är mitt mående nu som talar, ha det i åtanke du som läser.

Kan aldrig sova de tider jag ska, har fel fel fel medicin så är utan. Ska akutinläggas snart iallafall. Skulle vela göra en sminkvideo innan det men vet inte om jag har orken.

Jag åkte till Oslo men pga mitt mående så tågade jag till Sthlm, spenderade en dag där med tröstshopping och sen tågade jag hem igen.

Pengar är dock ett stort problem för mig och min mor, eftersom jag ännu inte fått praktik så lever vi på de pengar min mor tjänar och det lilla min fader måste bidra med enligt lag. Och min mor mår inte heller alltid så bra och då blir det svårare att jobba. Det har varit mycket jobbigt på sistone för oss båda.

Jag försöker intala mig själv att det blir bättre, att jag har frisörutbildning att se fram emot och kanske en praktikplats på någon second hand-butik. Måste bara fortsätta kämpa. Kämpa kämpa kämpa. Fast känner mest mig mest hopplös. Ugh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla må bra, för du är så jävla underbar

Svar: Tack så mycket <3 Tror jag kommer få hjälp då jag lägger in mig så snart mår jag nog bättre!
mutta.blogg.se

2014-03-16 @ 20:13:49
Postat av: Anonym

Lägg ut sminkvideo!!

2014-03-17 @ 12:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0