Osammanhängande lista av Youtube-klipp

Sååå först och främst, vill att ALLA ser denna pga asviktigt:
 
 
Jag tittar ju mycket på Youtube så nedan har ni några jag gillat på sistone!!
 
 
Alltså ja, ni vet ju, jag och den filmen <3333.
 
 
Har lyssnat massvis på Nicki + tittat på hennes senaste musikvids. Som den ovan samt Anaconda + Anacondas lyric video.
 
 
 
Dessa är gulliga och gosiga och roliga + Colleen är min nya Youtube-crush (spelar även karaktären Miranda Sings).
 
 
OMG DETTA!!! Alltså jag älskar det, älskar ju även The Addams Family-filmerna men Wednesday mest så ja hihi, denna yt-serie äger (synd dock att hon ej verkar göra fler, blä).
 
 
Och Troye har ju släppt album!! Tycker verkligen om låten ovan plus att han är så fin. Åh <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0