Kvinnliga Youtubers

 
En Youtuber (vet icke hur en böjer) jag nyligen börjat följa; Scarlet Saint. Så underbar och vis och snygg. Hon lider även av social fobi (som jag typ lider av som ett symptom från en lång depression) och pratar ibland om hur hon hanterar den samt övervinner den! Ovan pratar hon om bisexualitet, se se se!!
 
  
Och kära kära Helen Melonlady, tycker om henne himla mkt. Ovan collabar hon med Scarlet Saint och pratar om självförtroende ang kroppar!!
 
 
 
Ännu en som jag nyligt börjat följa; ||Superwoman||. Alltså hon är himla rolig och cool och fantastisk och jag tror att jag kanske är kär i henne.... heh. Hon gör även collabs och vloggar men mest sketcher!
 
 
Sprinkle of glitter, Louise ser sockersöt ut och vloggar mycket om skönhet och lookbooks MEN hon gör även collabs med andra Youtubers där hon tex snackar bajs med Tyler Oakley!
 
 
Eller vaxar den manliga Youtubern Danisnotonfire's ben.
 
 
 
MyHarto, vid namn Hannah Hart! Himla klok och rolig och jag älskar henne. Varje torsdag kommer My Drunk Kitchen, som videon ovan! Hon gör även collabs med youtubers som Flula, Grace Helbig och JennaMarbles + vloggar! Nedan har ni Graces och Hannahs aprilskämt:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0